Friday 13 September 2013

Set Kesuburan Basic

Pasti ramai yang teringin untuk menimang cahaya mata di tambah pula sudah bertahun mendirikan rumah tangga. Tahun pertama mungkin anda tidak kisah kerana mungkin bagi anda saat-saat untuk mengenali pasangan dengan lebih dekat perlu bagi mencipta keserasian sebelum menambah ahli keluarga. Tidak di nafikan ada antara kita yang agak STRESS dan TERTEKAN bila ramai ahli keluarga, saudara mara, rakan taulan sering bertanya soalan yang sukar untuk anda berikan jawapan yang tepat bila disoal tentang ZURIAT.

Anda ingin hamil tapi xberjaya? Penat berusaha tp still result negatif?? Anda menghadapi masalah kitaran period tidak normal dan selalu mengalami masalah senggugut atau period pain yang teruk?


Saya menyediakan set kesuburan basic bg suami isteri yg mengandungi GLA utk isteri dan Zinc Complex utk suami bagi membantu anda berusaha mendapatkan ZURIAT yang sudah lama anda idamkan. Berusaha disertai dengan doa selebihnya kita serahkan kepada Yang Maha Kuasa. Insya Allah dimakbulkan Tuhan. 


Bagaimana ia membantu??

GLA - membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

Zinc Complex
- memperbaiki kemampuan seks lelaki (hormon testosteron juga menguatkan sel sperma untuk bergerak dengan pantas ke arah ovum untuk menyuburkannya. 






Ingin tahu lebih lanjut tentang SET KESUBURAN SHAKLEE? Klik sini


Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/SMS/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT


No comments:

Post a Comment