Monday 13 January 2014

Wowww..dulu 6oz tapi sekarang 18oz!!

As salam semua.. Ada yang tertanya-tanya dan pelik dengan tajuk entry saya kali ini kann.. Apa yang 6oz? Apa yang 18oz tu ye?

Okay, bagi ibu-ibu yang menyusu semestinya agak familiar dengan tajuk entry saya. Tajuk ini adalah berkaitan dengan stok susu si manja sama ada bagi wanita bekerja atupun suri rumah. Yang penting bagi mommies yang ingin mengumpul stok susu sebagai persediaan saat kecemasan dsb. 

Anda berhajat utk menyusukan si manja sehingga 2tahun? 
Risau production susu merudum bila  cik P datang menjengah? 
Susu anda cair? 
Susu makin sikt bila si manja sudah menjangkau 1tahun?

Jangan cepat berputus asa. Saya ada jalan penyelesaiannya. Allah juga menyuruh kita berusaha, dalam segala hal baik dari segi kewangan, dalam mendapatkan zuriat, menghadapi ujian dari-Nya termasuklah juga dalam misi kita untuk menyusukan si manja. Berusaha dan berikhtiar serta jangan lupa berdoa dipermudahkan segala urusan dalam tempoh penyusuan. Jangan lupa berdoa semoga Allah memurahkan rezeki susu untuk si manja tersayang. Alhamdulillah, hanya ucapan syukur saya mampu lafazkan, dengan izin Allah dan bantuan supplement Shaklee, sampai hari ini dan saat ini saya masih mampu menyusukan anak saya yang baru saja memasuki 19 bulan awal January yang lepas. 

Di sini saya sertakan testimoni seorang customer yang mengambil SET PENYUSUAN BAJET Shaklee. Walaupun bajet tapi hasilnya tetap da boom. Susu meriah. Melimpah ruah.  




Testimoni :

Perkara normal apabila selepas bersalin susu xkeluar, tapi dengan pelbagai usaha termasuklah mengambil MILKBOOSTER Shaklee yang sangat membantu penghasilan susu beliau. Susu beliau yg dulunya 6oz satu sesi perahan menjangkau 18oz sekarang!!



===========================================
Berminat & ingin dapatkan HARGA HEBAT ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329

===========================================

Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN


No comments:

Post a Comment