Tuesday 24 February 2015

Semut dalam rumah merata-rata?


Assalamualaikum..

Basic H memang 1001 kegunaan. Terbaik. Awesome. From head to toe. Dari segala aspek, nak bersihkan rumah, nak hilangkan kulat pada perabot, nak bersihkan lantai, nak cuci kesan karat2 air pada lantai bilik air, nak mop lantai, nak basuh kasut sekolah anak2, dan pelbagai lagi kegunaannya. Patut la ramai yang memuji kehebatan Basic H dalam pelbagai aspek. Ada customer saya yang order Basic H untuk atasi masalah kutu anak beliau. Ada jugak yg order Basic H untuk hilangkan calar pada kereta akibat tergesel dengan lori.



Kali ini saya nak share testimoni pengguna Basic H dalam mengatasi masalah semut di rumah beliau. Biasa la semut ada di mana-mana. Banyak pulak tu. Kadang-kadang dalam air masak pun semut masuk, biasanya air manis je semut gemar. Sekarang semua benda pun ada semut.


So, penyelesaiannya beliau mencuba Basic H. Sebelum balik kampung Puan Aimi lap meja menggunakan Basic H. Sekembalinya dari kampung, rupanya ada chocolate cheese cake tertinggal kat atas meja. Dan sangat magik, belek punya belek, tilik punya tilik seekor semut pun xde. Ye, langsung xde semut! 





Boleh hubungi saya Hidayah 017-9120329 (Call/SMS/Whatsapp)

COD : Area Kota Damansara dan kawasan sekitar.

Fanpage : Healthcare Shoppe



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan PELBAGAI TIPS dengan setiap pembelian produk dengan saya.

No comments:

Post a Comment