Tuesday 27 August 2013

Carotomax : CEGAH Kanser & Mata SIHAT..

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.







Manfaat utama CAROTOMAX:


ღ Lebih selamat dr Vitamin A 

ღ Mempertingkatkan penglihatan (kesihatan mata) - ia menghasilkan "ungu visual" yg membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.

ღ Meredakan penyakit kulit - pengambilan Carotomax boleh melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, jerawat. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, acne dan ulser kulit.

ღ Melindungi Epithelial - memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari, merawat ulser saluran usus.

ღ Melawan kanser dan oksidasi - pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

ღ Menghalang infeksi - merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru seperti batuk, hepatitis, asthma, dan selsema.

ღ Menggalakkan perkembangan normal dan sihat - merangsang perkembangan kanak-kanak / remaja.



Bagaimana ia dikatakan dapat mencegah kanser dan menjaga mata kita?

★ Yang pertama, ia memberi perlindungan kepada sel-sel dari dalam. Tidak terkira betapa banyaknya radikal bebas yang merosakkan DNA tubuh kita setiap hari. Bagaimana kita mampu membantu tubuh kita melawan radikal-radikal bebas ini? Kita memerlukan antioksida untuk melindungi sel-sel dalam tubuh supaya tidak dirosakkan oleh radikal bebas serta menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel.

★ Dan yang keduanya ialah perlindungan menyeluruh dan berkesan. Dengan pengambilan Carotomax Shaklee, kita dapat meningkatkan perlindungan antioksida dalam tubuh. Carotomax mengambil perlindungan antioksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui proses pengasingan, penyaluran dan pembentukkan kerotin secara semulajadi.




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT



No comments:

Post a Comment