Wednesday 13 November 2013

Sembelit dan buasir tiada lagi selepas 3hari

Anda selalu mengalami mslh SEMBELIT? Pasti sangat tidak selesa saat dan ketika itu kan. Saya juga pernah mengalami masalah yang sama. Apabila kita sering kali mengalamai SEMBELIT, ini juga yang akan menyebabkan keadaan menjadi lebih parah dan anda mungkin akan terkena BUASIR. Jangan pandang remeh masalah SEMBELIT dan BUASIR ini kerana pelbagai akibat dan komplikasi mungkin akan berlaku akibat dari masalah yang anda anggap simple ini.

Saya pernah kongsikan artikel terdahulu mengenai BUASIR. Anda boleh baca di sini


Cadangan pengambilan suplemen

Anda mungkin pernah mencuba pelbagai ubat dan suplemen namun mungkin tidak sesuai dengan diri anda. Kami juga mencadangkan anda untuk mencuba SET BUASIR SHAKLEE. Insya Allah berkesan dan selamat di ambil oleh pelbagai umur dan generasi. Set Buasir Shaklee terdiri daripada 3vitamin iaitu Omega Guard, Ostematrix dan Zinc Complex. Mari saya rungkaikan bagaimana suplemen ini bertindak dalam membantu anda mengatasi masalah sembelit dan buasir anda.


i. OmegaGuard

Pesakit buasir akan mengalami kesakitan akibat tekanan daripada otot dubur ke atas bengkak ketulan buasir sehingga menyebabkan prose pembuangan air besar menjadi amat perit dan sakit. Di sini, keistimewaan OmegaGuard adalah dalam sifatnya yang anti-inflamasi. Oleh itu, pengambilan OmegaGuard mampu mengurangkan rasa kesakitan dan inflamasi tersebut serta membantu dalam proses pengecutan otot yang bengkak berkenaan. 

ii. Ostematrix

Ostematrix pula sangat bagus dalam membantu mengatasi masalah sembelit yang merupakan antara salah satu punca utama buasir. Selain itu, ostematrix juga memainkan peranan dalam pengecutan otot sekaligus membantu mengurangkan inflamasi dan keradangan serta memberi keselesaan semasa membuang.

iii. Zinc Complex

Zinc penting dalam membantu mempercepatkan prose penyembuhan luka akibat masalah buasir sekaligus memberi kelegaan dan mengurangkan kesakitan.



Testimoni:

Dan hari ini ingin saya kongsikan pengalaman seorang rakan, Puan Rohayu yang juga mengalami masalah sembelit dan buasir. Alhamdulillah, beliau berjaya mengatasi masalah sembelitnya hanya dalam jangka masa 3 hari. Yeee, saya ulangi..3HARI SAHAJA!!! Anda xpercaya? Saya sertakan testimoni beliau di sini.



======================================================
Berminat & ingin dapatkan HARGA HEBAT ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe
☞ Blog : http://healthiandbeauti.blogspot.com/

======================================================
Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN

No comments:

Post a Comment