Tuesday 12 November 2013

Set Bersalin Shaklee

Sedang menunggu hari untuk melahirkan zuriat tersayang? Anda tengah survey Set Berpantang? Anda tak suka makan jamu? Jom berpantang cara moden dgn SET BERSALIN SHAKLEE!! Mempunyai 2jenis set bersalin iaitu SET BERSALIN BASIC DAN SET BERSALIN LENGKAP. Cubalah Set Bersalin atau Berpantang Shaklee dan rasai sendiri kehebatannya.. Yang pastinya, set berpantang Shaklee selamat diambil walaupun baby anda jaundis (kuning), luka cepat sembuh walaupun operation, badan anda akan segar dan sihat serta dapat membantu menambah tenaga anda semasa dalam pantang, kulit cantik dan di samping itu membantu mengawal berat badan ideal anda.. 



i) SET BERSALIN BASIC

Mengandungi 5 produk vitamin Shaklee yang terdiri daripada Vitalea, B-complex, Vita-C Plus, Zinc Complex dan juga ESP.





ii) SET BERSALIN LENGKAP 

Mengandungi 6 produk vitamin yang terdiri daripada Vitalea, B-complex, Vita-C Plus, ESP, Zinc Complex dan juga Ostematrix




Bagaimana Set Bersalin Lengkap ini membantu anda dalam pantang:
1. ESP – Sangat penting diambil bagi membantu menambah serta membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun ibu-ibu dlm pantang. Juga merupakan salah satu milkbooster terhebat selain daripada Alfalfa Complex.

2. Vitalea - Sangat penting diambil oleh ibu berpantang kerana vitalea membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh, tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakkan makanan perlu dielakkan semasa berpantang (pantang makan). Zat besi pula sangat diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan sel darah merah, bagi menggantikan kehilangan darah semasa proses kelahiran. Ibu-ibu yang kekurangan vitamin ini, akan kelihatan pucat, letih dan tidak bermaya.

3. B-complex - B Complex bertindak sebagai penenang dan mengelakkan stress atau meroyan di kalangan ibu berpantang. Ia juga berupaya meningkatkan pembentukkan sel darah merah dan sangat penting untuk menukarkan makanan yang kita ambil menjadi tenaga. Justeru, ibu-ibu akan merasa lebih bertenaga dan kurang letih. Vitamin ini juga memelihara kulit dari dalam dan penting untuk kecantikkan, sesuai dengan namanya B for Beauty.

4. Vitamin C Plus - Sangat penting untuk penyembuhan luka jahitan serta membaik pulih tisu yang rosak selepas bersalin. Juga penting untuk meningkatkan sistem pertahanan badan kerana sebiji vitamin C Shaklee menyamai 7 biji setengah kita makan buah oren. Vitamin C juga penting dalam membentuk kolagen dan penting dalam kecantikkan kulit.

5. Zinc Complex - Sangat penting untuk membaik pulih luka jahitan dan luka dalaman. Makanan yang kaya dengan zink ialah ikan haruan. Agak sukar untuk memasak ikan haruan setiap hari, ditambah pula dengan harganya yang agak mahal. Justeru, pengambilan zink setiap hari adalah pilihan yang tepat bagi ibu berpantang. Zink juga membantu mengatasi masalah ‘kedinginan’ selepas bersalin, dan pengambilan zink oleh ibu menyusu akan menjamin bayi membesar dengan optimum.

6. Ostematrix – Sangat penting diambil oleh ibu berpantang krn Ostematrix membantu mengatasi masalah sembelit dlm pantang. Semestinya ibu-ibu sangat trauma untuk membuang air besar mungkin akibat luka jahitan yg masih belum sembuh sepenuhnya dan Ostematrix sangat efektif dalam mengatasi masalah sembelit terutama bg ibu-ibu yang baru melahirkan. Di samping itu ostematrix juga bertindak sbg milkbooster serta mmengurangkan kejang dan kebas kaki sewaktu dalam proses berpantang.
=================================================================
Berminat & ingin dapatkan HARGA HEBAT ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe
☞ Blog : http://healthiandbeauti.blogspot.com/
=================================================================
Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN




No comments:

Post a Comment