Tuesday 11 February 2014

Beli produk Shaklee dengan harga 1 Malaysia

Berita baik bagi pengguna tegar Shaklee bagi kawasan Sabah & Sarawak. Berkuatkuasa Febuari 2014, pihak Shaklee telah menyelaraskan harga semua produk Shaklee bagi seluruh Malaysia. Ye, harga yang sama bg Semenanjung dan juga Sabah dan Sarawak. Menarik bukan?? :)


Berbeza dengan keadaan sekarang yang masing-masing bertindak menaikkan harga barang tapi Shaklee tampil dengan menyamaratakan harga bg seluruh Malaysia. Ohhh sangat menarik kan??


So, apa anda tunggu lagi? Jom dapatkan produk Shaklee dengan harga yang sama walau di mana sahaja anda berada. Tiada perbezaan harga. Seluruh Malaysia dengan harga yang sama. 



Bagi anda yang berminat untuk menyertai keluarga Shaklee kami, serta bersama-sama menjana income bersama?? Ingin menjana pendapatan dari 2, 3, 4, 5 malah 6 angka? Jom sertai kami. Kami menyediakan support group tertutup di FB, video tutorial utk memulakan bisnes, pelbagai cara marketing, free coaching secara online @ offline, dan segalanya terpulang pd anda. Anda yg tentukan!!



Ingin tahu lebih lanjut pelbagai kelebihan serta cara utk menyertai Shaklee? PM saya. Saya akan membantu anda. Dengan izin Allah jua. Insya Allah... <3


No comments:

Post a Comment