Wednesday 26 February 2014

Testimoni Kulit Cantik Tanpa Jerawat, Parut dan Cela

Di sini saya nak kongsikan testimoni-testimoni pengguna supplement Shaklee untuk mendapatkan kulit cantik, mulus, gebu, tanpa jerawat dan juga tanpa parut. Yang paling penting kesemua vitamin Shaklee adalah vitamin semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya yang boleh memberi kesan kepada anda dalam jangka masa panjang. Sesuai dengan moto Shaklee, Always safe, Always work, Always Green.



Testimoni 1:

Pengambilan Vitamin E baru seminggu dan sudah menampakkan kesan yang sangat ketara. Jerawat hilang, kesan parut juga semakin pudar.

Testimoni 2:

Masalah JERAGAT, JERAWAT, KULIT KERING, PIGMENTASI?? Walaupun kesan positifnya mengambil sedikit masa untuk kelihatan, tapi ianya SELAMAT untuk ANDA. Yang penting ianya SEMULAJADI, TIADA CAMPURAN BAHAN KIMIA BERBAHAYA yang boleh mencacatkan wajah anda dalam jangkamasa yang lama..




Testimoni 3:

Masalah kulit sensitif terutama saat berpeluh. Kulit menjadi merah-merah, berbintik-bintik serta gatal. Malah Puan Yaya juga alah kepada makanan laut. Pelbagai ubat resdung, ubat gatal, malah bedak antibakteria pun sudah beliau cuba. Akhirnya beliau dipertemukan dengan Shaklee. Alhan tiada sehingga sekarang!!


Testimoni 4:

25 hari pengambilan Skincare Set @ set D ( B-complex, Vitamin C & Vitamin E) dengan tambahan GLA Complex sudah menampakkan perubahan pada kulit wajah. Setelah mencuba pelbagai produk dari yang murah sehinggalah yang mahal. segala treatment telah dicuba dan akhirnya masalah kulit Puan Syafiza dapat diatasi dengan bantuan supplement Shaklee. Alhamdulillah..



Testimoni 5:

Baru sahaja consume Vitamin E dan Vitamin C selama 2 minggu dah nampak kesan. Beliau hanya konsisten dengan Vit C & Vit E sahaja. Wajah semakin cerah, garis-garis halus semakin kurang, kesan jeragat juga makin pudar.




Testimoni 6:

Kulit muka menggelupas dan kering. Cuba untuk sapu Vitamin E selama 4 hari. Alhamdulillah hasil yang membanggakan. Kulit muka dah tak menggelupas dan kulit juga lembap gitu. Yang penting dah xkering lagi.


===========================================

Berminat & ingin dapatkan HARGA HEBAT ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe

===========================================

Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN



No comments:

Post a Comment