Thursday 22 May 2014

Vitamin C Shaklee merupakan Sustained Release Vitamin C

Produk vitamin C terlaris di pasaran minggu ini ialah Sustained Released Vitamin C. Semua orang nak kulit cantik kan. Nak hilangkan parut, jerawat di samping itu untuk menguatkan antibodi badan jugak. Vitamin C Shaklee sangat membantu.

Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.

Apa yang menariknya tentang Vitamin C Shaklee ini ye?? Jom kita tengok..

✒ Untuk kecantikan kulit - Pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten setiap hari menjadikan kulit anda lebih cerah, melambatkan penuaan serta membantu menyekat pembentukan pigmentasi yang boleh menjadikan jeragat terbentuk.
✒ Meningkatkan sistem imunisasi badan - Bagi anda yang sering demam, batuk, selsema, Vitamin C membantu menguatkan pertahanan badan daripada serangan demam.
✒ Membantu mengurangkan allergic hidung dan kulit serta membantu merawat masalah resdung.
✒ Membantu mempercepatkan pemulihan luka
✒ Membantu memerangi kanser - Vitamin C Shaklee merupakan sejenis antioksidan yang mampu meningkatkan interferon semulajadi dalam badan dan merangsang pengeluaran T-cells bagi melawan sel-sel kanser. 


Apakah perbezaan vitamin C Shaklee berbanding jenama lain di pasaran??

Ya..memang terdapat perbezaan vitamin C Shaklee berbanding dengan pelbagai lagi vitamin C lain di pasaran. Antaranya ialah Vitamin C Shaklee merupakan jenis "Sustained Released" yang bermaksud ia dilepaskan dan diuraikan secara perlahan-lahan di dalam badan secara perlahan-lahan dan berperingkat di dalam tubuh. Jadi tubuh kita akan sentiasa dibekalkan dgn vitamin C secara berterusan.

1 biji vitamin C Shaklee mengandungi khasiat 7 biji setengah buah oren beserta kulitnya. Adakah kita mampu untuk makan 7 biji setengah buah oren dalam sehari untuk keperluan vitamin C harian anda?


===========================================
Berminat & ingin dapatkan VITAMIN C SHAKLEE ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe

===========================================

Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN




No comments:

Post a Comment