Thursday 15 May 2014

May Promo : Buy 6 Free 1 Mealshakes!!

Assalamualaikum semua.. Setelah berbulan-bulan xupdate blog finally..Alhamdulillah saya kembali sihat untuk meneruskan kembali perjuangan dalam membantu orang ramai untuk hidup dengan lebih sihat dan bertenaga dengan produk yang memang tidak asing lagi iaitu Shaklee. I'm really in love with Shaklee.

Bulan May 2014 merupakan bulan promo bagi Mealshakes. Rugi xgrab time tengah promo neh. Share dengan kawan-kawan. Dengan harga 6 canister anda dapat 7canister Mealshakes. Dan bagi sesiapa yang berminat untuk join ahli Shaklee pun boleh. Pelbagai lagi keistimewaan lain yang bakal anda perolehi selain dapt JIMAT lebih 20% daripada retail price. Bonus bulanan, insentif kereta, dan peluang untuk melancong di dalm dan diluar negara ataupun menunaikan umrah. Menarik bukan??

Jom sertai keluarga Shaklee saya. Yang pastinya anda tidak keseorangan. Ramai yang bersedia untuk membantu anda. Yang penting semangat kena kuat dan cekal. Orang lain boleh anda juga pasti boleh!! 

Berbalik kepada promo Mealshakes. Bukan sahaja untuk kanak-kanak malah orang dewasa juga boleh mengambil Mealshakes sebagai sarapan berkhasiat, bg mereka yang ingin menambah berat badan juga ingin menambah selera makan. Selain itu, bagi ibu bapa yg risau :

- Anak anda kurang selera makan?
- Anak anda sangat memilih kalau bab makanan?
- Anak anda sering demam?
- Anak anda mengalami mslh sembelit?

Khas untuk ibubapa yang risau anak-anak kurang selera makan, kurang antibodi, selalu demam dan alami sembelit.
Inilah jawapan kpd persoalan anda..MEALSHAKES..



===========================================
Berminat & ingin dapatkan MEALSHAKES ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe

===========================================

Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN


No comments:

Post a Comment