Friday 20 June 2014

Mighty 3 Gems : Kekal cergas walaupun anda berpuasa!!

Hari ini saya nak memperkenalkan set paling laris sempena bulan puasa yang bakal tiba tak lama lagi. MIGHTY 3 GEMS. Terdiri daripada 3 supplement hebat Shaklee iaitu ESP, Performance Drink dan Mealshakes!!

Ramai yang order set ini sempena persediaan dalam berpuasa. Ianya memberi kesan kenyang yang berpanjangan, kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari dan juga mengurangkan rasa penat dan lesu saat berpuasa. Tambah2 pulak sekarang ni musim panas kann..

Set ini sangat disarankan bagi golongan tertentu terutamanya kepada ibu hamil, ibu menyusu, golongan yang menghadapi masalah Gastrik, pedih ulu hati dan juga bagi mereka yang ingin menambah tenaga serta kekal cergas sepanjang berpuasa. Anda cuba, pasti berpuas hati dengan keberkesanan produk ini dalam mengekalkan stamina anda sepanjang hari. Walaupun ada kelonggaran bagi ibu hamil dan menyusu dalam berpuasa, namun alangkah indahnya sekiranya kita dapat meraikan Ramadhan yang penuh mulia dengan berpuasa penuh. Kedatangan Ramadhan pun hanya sekali dalam setahun dan keberkatan bulan Ramadhan sangat mengujakan.





Set ini terbahagi kepada 3 fungsi dan asas utama kepada badan iaitu membekalkan vitamin, tenaga, zat galian dan mengekalkan bendalir badan. Ketiga-tiga supplement ini mampu membekalkan nutrien dan keperluan seharian tubuh agar terus kekal bertenaga sepanjang hari.

Sebulan dalam berpuasa dan bersahur mungkin ada yang terlewat bangun sahur. Masa dah singkat, xsempat nk sediakan juadah untuk bersahur, tak sempat nak panaskan makanan yang dah sedia ada, nak makan makanan sejuk xde selera pulak, so dengan Mighty 3 Gems set ini boleh dijadikan sebagai back-up untuk anda bersahur! Yaaa, anda hanya perlu bancuh ketiga-tiga supplement ini dan minum! Rasai perbezaan dan tenaga yang luar biasa sepanjang hari anda.




Hubungi saya, pengedar sah Shaklee anda untuk sebarang pertanyaan dan order.

===========================================
Berminat & ingin dapatkan produk SHAKLEE ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe

===========================================

Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN



No comments:

Post a Comment