Thursday 18 December 2014

Bulan disember bulan untuk mencantikkan diri

Assalamualaikum pembuka bicara.. 

Dah lama sangat xupdate blog neh.. Bersawang dahh.. Mana taknya dah 2bulan lebih terbiar camtu je. Maklum laaa balik kampung untuk berpantang, paham2 ler internet kat kampung sangat slow ditambah pulak tengah menyesuaikan diri untuk menjaga dua orang permata hati kurniaan Ilahi. Fuhhh dah ada 2 anak neh memang terasa kepenatan tu. Nasib ada mak yang sangat-sangat membantu. Trima kasih ma. Jasa mu tak mungkin terbalas. Ehh panjang pulak huraiannya.. Hiihihihi..


Okey kembali kepada tajuk entry saya kali ini. Bulan Disember bulan kecantikan Shaklee. Promo Shaklee bulan neh semua produk untuk cantik je. Vitamin C, Vitamin E dan juga Collagen Powder ketiga-tiga supplement ini berfungsi untuk mencantikkan kulit di samping juga untuk meningkatkan sistem imun badan kita. Sesuai la dikatakan bulan Disember bulan untuk cantik2an diri sempena menyambut kedatangan tahun baru 2015. 




DOUBLE Promo Disember 2014



Sustained Release VITAMIN C Buy 6 Free 1.

Twin pack Vitamin C dpt 5% discount.




Vitamin E Complex Buy 6 Free 1.

Twin pack Vita-E Complex dpt 5% discount.




Nak 1 botol je pn bolehh.. PM sy ye.. harga confirm terbaik.. (Y)










Bermula 10-31 Disember pula, Shaklee mengadakan PROMO tambahan bagi Collagen Powder. Shaklee Collagen Powder terbaik di pasaran kerana ianya mengandungi 4000mg Kolagen RSS (sisik ikan merah)proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dr sisik Ikan Merah. Kolagen Shaklee amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pd lapisan dermis dgn berkesan.




===========================================
Berminat & ingin dapatkan produk SHAKLEE ?? Hubungi :
☞ Norhidayah Che Man (SID : 911885)
☞ Call/SMS/Whatsapp : 017-9120329
☞ Fanpage : Healthcare Shoppe

===========================================

Jangan risau dan ragu2 kerana SHAKLEE :
☑ DIJAMIN HALAL
☑ MENDAPAT KELULUSAN KKM
☑ PRODUK SEMULAJADI
☑ TIADA KESAN SAMPINGAN
☑ TERBUKTI BERKESAN

No comments:

Post a Comment