Wednesday 14 January 2015

Hand Dishwash Shaklee yang Amazing : Mencuci botol susu dan peralatan dapur

Okey, sebelum ni dok guna Pureen Liquid Cleanser untuk cuci pam susu dan juga botol susu baby. Dari anak first sampai la sekarang. Dan baru terdetik nak try guna Get Clean Hand Dishwash Shaklee yang dikatakan sangat amazing dalam membersihkan segala kotoran dan lemak2 susu yang melekat kat pam dan juga botol susu. 


Biasa dok dengar orang cerita je, so ambik keputusan nak mencuba sendiri dan tengok hasilnya. So boleh share dengan kengkawan semua.


Hanya titik 2 ke 3 titik sahaja dan rendam. Pastu basuh. Memang terasa bersih. Takde rasa minyak yang melekit kat botol, bau pun harum je. Pam yang basuh semalam, tadi tengah mengepam pun still bau hand dishwash yang sangat lah fresh!!



Ia mudah, selamat dan berkesan!!


Sumber semulajadi yang selamat untukl semua lapisan masyarakat.


Yang penting kandungan Hand Dishwash adalah tanpa bahan kimia seperti pencuci2 yang lain.


Tetapi hand dishwash neh bukan untuk mencuci botol susu je tau, ia juga boleh mencuci semua jenis pinggan mangkuk, bekas plastik, tupperware termasuklah peralatan dapur anda.


Lagi satu yang saya suka tentang Hand Dishwash neh, baunya yang FRESH. Xde bau macam sabun dan bahan kimia. Dan yang paling penting sangat JIMAT. Mana taknya just a few drops dah cukup untuk mencuci kotoran degil yang melekat pada peralatan dapuir anda.


Botol air yang berbau masam dan bekas tupperware yang berminyak pun boleh hilang dengan hand Dishwash neh ye. Saya dah cubaaa. Suami bawak bekal air milo pegi keje, balik dah malam dan of course la berbau masyam kannn? Saya ambik, rendam dengan dishwash neh and basuh. Taraaaaa bau masyam tu dah xde dan digantikan dengan bau fresh pencuci itu. Senang hati, xde la bekas tu berbau jee..




Berminat nak dapatkan Get Clean Hand Dish Wash Shaklee neh??

Boleh hubungi saya Hidayah 017-9120329 (Call/SMS/Whatsapp)

COD : Area Kota Damansara dan kawasan sekitar.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan PELBAGAI TIPS dengan setiap pembelian produk dengan saya.



Kini anda boleh dapatkan penjimatan sebanyak 15% - 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya **RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.
** Tidak termasuk Kos Penghantaran RM10 bagi semenanjung & RM20 bagi Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment