Friday 16 January 2015

Rawat masalah kulit kepala dengan Prosante Purifying Shampoo

Anda mengalami masalah kulit kepala? 
Gatal? 
Kulit kepala kering? 
Kelemumur?


Saya ada jalan penyelesaiannya. 

Jom cuba Prosante Purifying Shampoo dari Shaklee..


Suami saya mengalami masalah kulit kepala kering yang xpernah habis, hilang yg lama muncul balik kulit kepala kering yang lain. Penat pikir nak guna shampoo ape. Lepas tukar shampoo A, tak jalan jugak, tukar shampoo B pulak. Dan begitulah seterusnya. Habis semua shampoo kat supermarket saya try. tapi masalah kulit kepala suami saya tak berjaya di atasi jugak.


Dok pikir2, saya pun cakap dengan dia nak cuba beli shampoo Shaklee. Reaksi dia "Alaaa, sama jee, xde beza pon". Saya diam je tapi dalam diam2 saya order jugak shampoo tu. Dia pakai 2kali, Alhamdulillah masalah kulit kepala dia dah takde.


Wahhh, lega rasa. finally saya dah jumpa shampoo yang boleh mengubati masalah kulit kepala suami saya..


Inilah rupa shampoo yang diceritakan di atas tu..hihi




Boleh hubungi saya Hidayah 017-9120329 (Call/SMS/Whatsapp)

COD : Area Kota Damansara dan kawasan sekitar.

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan PELBAGAI TIPS dengan setiap pembelian produk dengan saya.

No comments:

Post a Comment