Wednesday 26 June 2013

Bau badan bukan perkara remeh.. Atasinya dengan Alfalfa

Anda mengalami masalah bau badan? Jangan pandang remeh masalah ini kerana masalah ini mungkin akan memberi kesan kepada kehidupan kita seperti sukar mencari jodoh atau bagi pasangan yang sudah berkahwin mungkin akan menjejaskan hubungan suami isteri.

Mengikut Perunding Dermatologi Pusat Perubatan Prince Court, Dr Guru Ratnavelu berkata, bau badan berpunca daripada bahan buangan terkumpul dalam badan akibat proses pencernaan yang tidak sempurna.
Dalam pengambilan pelbagai jenis makanan, majoritinya digunakan untuk tubuh manakala selebihnya ditukar ke dalam bentuk sisa buangan atau toksin. Toksin ini mudah disingkirkan jika ginjal, hati dan saluran penghadaman usus berfungsi dengan baik.
Selalunya masalah ini dialami mereka yang menjangkau usia akil baligh atau peringkat remaja kerana mengalami perubahan hormon dan menjalani gaya hidup sihat
Bagi yang obes atau terlalu gemuk pula, kerap mengambil makanan pedas dan memakan ubat khusus (seperti pesakit diabetes), mereka lebih berisiko berdepan masalah bau badan.





Ingin saya kongsikan di sini testimoni seorg customer yang mengalami masalah bau badan dan dapat diatasi dengan pengambilan Alfalfa. Khasiat Alfalfa yang berperanan sebagai mencuci hati, darah & usus ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan dan menyingkirkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan juga mencantikkan kulit serta otot. 



Testimoni 1:

Pengambilan Alfalfa mengikut saranan yang disyorkan berjaya mengatasi masalah bau badan beliau. Walaupun xsampai seminggu pengambilan ia sudah menampakkan kesan positif. Hal ini kerana Alfalfa bertindak sebagai detox yang menyingkirkan segala toksin dalam badan kita dan bau badab pun hilang.



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT



No comments:

Post a Comment