Tuesday 11 June 2013

Ingin menambah berat badan?

Anda ingin menambah berat badan? Sudah mencuba pelbagai produk di pasaran? Susu? Pil? Sempena promo Jun ini, mari share bersama sanak-saudara, rakan taulan utk grab promo "BUY 6 FREE 1". Bukan sahaja untuk anak anda yang kurang selera makan, sering demam, batuk dan selsema, sembelit, masalah asma, eczema tetapi juga untuk anda yang ingin tampil lebih sihat dan sekaligus menambah berat badan sendiri, jom cuba MEALSHAKES sekarang..



Saya kongsikan testimoni customer yang akhirnya berjaya menambah berat badan beliau setelah mengambil Mealshakes.




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT





No comments:

Post a Comment