Thursday 27 June 2013

Last Call for June Promo : Mealshakes






Seperti yang kita sedia maklum, June merupakan bulan promo bg Mealshakes. Beli 6 percuma 1. Rugi kalau xgrab sebab memang dah boleh jimat sangat-sangat dengan promo ini. Hanya bayar untuk 6 tapi dapat extra 1. Marvellous!! Mealshake memang sangat sesuai bagi kanak-kanak yang kurang selera makan. Ada seorang member mengeluh sebab anak beliau sangat susah makan, bila tiba time makan selalu main-main dan kena marah dengan daddy. So, saya suggest kepada beliau untuk mencuba Mealshakes. Dua hari lepas tu dia bagitau yang anaknya memang berbeza dengan sebelum ni. Bukan makan banyak tapi kerap makan. Alhamdulillah.


Di sini ingin saya kongsikan testimoni seorang customer yang mengambil Mealshakes untuk anak beliau.


Testimoni 1:

Khasiat Mealshakes yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian sangan membantu menambah selera makan bg kanak-kanak khususnya. Masalah kurang selera makan dan juga sembelit anak Puan Eizan berjaya diselesaikan dengan pengambilan Mealshakes selama lebih kurang 3minggu. Kini tidak lagi menangis kesakitan setiap kali ingin membuang air besar, penghadaman semakin lancar dan selera makan juga makin bertambah.







Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT



No comments:

Post a Comment