Sunday 2 June 2013

Set Penyusuan Paling Bajet

Ingin saya kongsikan lagi testimoni customer yang mengambil "MILKBOOSTER BAJET" iaitu ESP dan Alfalfa sebagai set penyusuan mereka. 


Testimoni 1:

Puan Maria berjaya menyusukan anak walaupun bekerja, dari 2oz satu sesi..kini 8oz satu sesi walaupun baru 2 hari minum ESP dan mengambil Alfalfa sebagai MILKBOOSTER. 




Testimoni 2:

Puan Zura juga hanya mengambil set penyusuan bajet tapi berjaya mengumpul stok ebm yang banyak. Hanya ESP dan Alfalfa!!




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT






No comments:

Post a Comment