Friday 18 October 2013

Testimoni Prosante Revitalizing Shampoo

Sebagaimana kita memotong, mewarna dan mendandan rambut, ia mencerminkan mood serta aktiviti kita. Lelaki seperti juga wanita mengalami kerosakan rambut. Manakala 50% dari golongan lelaki akan mengalami masalah berkaitan penipisan rambut dalm hidup mereka. 40% dr golongan wanita juga akan mengalami tanda ketara masalah rambut pada umur 35tahun. Dan rambut setiap orang sentiasa mengalami kerosakan disebabkan oleh diet yg tidak baik, kurang nutrisi, proses-kimia (mewarna, proses kerinting dan meluruskan rambut), penggayaan (alat pengering rambut, pengkerinting), ditambah pula dengan stress dalam kehidupan yang meningkat dan juga kekangan masa.

Prosante dr Shaklee tampil memberi penyelesaian kepada dua masalah biasa rambut iaitu kerosakan dan penipisan @ keguguran rambut.

        ❁

Di sini saya tampilkan testimoni pengguna rangkaian produk penjagaan rambut Prosante dr Shaklee.

Testimoni 1:

Kulit kepala dh xde kelemumur dan xgatal lagi. Rambut lebih lembut dan sihat.


Testimoni 2:

Kelemumur semakin kurang setelah pengambilan Revitalizing Shampoo selama 3 minggu. Kulit kepala pula dah xberminyak malah rasa lebih bersih. 



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT


No comments:

Post a Comment