Saturday 19 October 2013

Vitalea membantu mengatasi masalah Anemia

Vita-Lea diformulasikan dengan Iron yang penting untuk pembentukan sel darah merah di dalam badan. Ianya sangat sesuai untuk :

Ibu mengandung yang selalu menghadapi masalah ANEMIA. 
Anemia atau kurang darah adalah keadaan di mana jumlah sel darah merah atau hemoglobin (protein pembawa oksigen) dalam sel darah merah berada di bawah paras normal.Tak perlu susah payah makan kerang atau organ dalaman lain. Zat besi perlu untuk pembentukan sel darah merah buat janin/ bayi di dalam kandungan 

Ibu menyusu, terutama yang bayinya dah berumur 6 bulan ke atas. Kajian mendapati kandungan zat besi di dalam susu ibu akan berungan selepas 6 bulan. Sebab itu ibu-ibu digalakkan memberi ikan bilis dalam makanan pejal pertama si manja. Dengan pemngambilan Vita-Lea, Insya Allah kandungan zat besi di dalam susu ibu dapat di kekalkan pada paras yang selamat.

Cegah tiroid atau beguk. Penyakit beguk disebabkan oleh kekurangan iodin dalam badan pesakit. Sebiji vita-lea mengandungi 75 mcg Iodine (as potassium iodide and sea kelp). Jika anda sedang menghidapi, atau diserang beguk, ambil 2 biji Vita-Lea sehari, untuk memperolehi sumber 150 mcg Iodine.


Insya Allah…

Testimoni :

Masalah HB rendah saat hamil memang selalu menghantui ibu-ibu hamil. Atasi mslh ini dengan pengambilan Vitalea, multivitamin terbaik dr Shaklee.




** 1 tablet Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yg diekstrak drp sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasi secara komprehensif dan sangat seimbang. **


Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT

No comments:

Post a Comment