Tuesday 8 October 2013

Vitamin Cinta a.k.a Vitamin E Shaklee

Kenapa Vitamin E Shaklee dikatakan VITAMIN CINTA?? Di samping membantu menghangatkan hubungan suami isteri, Vitamin E juga mempunyai fungsi yang amat bagus untuk kulit kita. Jom saya huraikan sedikit fungsi vitamin E yang menjadikannya sebagai vitamin cinta bagi suami isteri.

❤ Mengeratkan hubungan suami isteri
❤ Lebih tenaga bagi si suami dan isteri
❤ Lebih mudah terangsang
❤ Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat
❤ Libido yang lebih kuat
❤ Meningkatkan kesuburan bagi lelaki: mampu meningkatkan kualiti sperma lelaki serta meningkatkan jumlah produksi sperma.
❤ Meningkatkan kesuburan wanita: melancarkan perjalanan sperma ke ovum wanita.

Antara fungsi lain Vitamin E ialah:
❤ Anti penuaan 
❤ Anti oksida yang sangat power
❤ Vitamin awet muda , mampu mencantikkan kulit juga mengecilkan liang pori pada wajah anda

Anda boleh share Vitamin E dgn pasangan anda.. Memang tak rugi anda dapatkan sebotol Vitamin E dan sama-sama amalkan bersama pasangan. Di samping memperbaiki hubungan intim, kulit juga makin cantik dan awet muda.. :)


Jika anda rasa hubungan intim anda bersama pasangan kian hambar, cubalah amalkan Vitamin E, semarakkan hubungan intim anda hari ini !!








Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE


Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT




No comments:

Post a Comment