Wednesday 17 April 2013

Kebaikan Lecithin bagi Ibu Menyusu


Apakah kebaikan Lecithin kepada ibu yang menyusu? Mari saya kongsikan sedikit antara info bagi ibu-ibu yang menyusu di luar sana. Antaranya ialah:


  • Ia membantu mengurangkan risiko clog duct atau duktus susu tersumbat.
  • Ia membakar lemak yang berlebihan dalam badan ibu.
  • Ia membantu ibu mengatasi masalah  lupa atau "short memory" yang biasa dilalui selepas melahirkan.
  • Ia membantu menyalurkan inositol dan kolin di dalam susuibu untuk perkembangan otak bayi.





Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com


Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE


Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT




No comments:

Post a Comment