Monday 1 April 2013

Peppermint Ginger Plus

Buang angin dalam badan dengan Peppermint Ginger Plus





Gas atau angin di dalam sistem penghadaman (perut, usus kecil dan usus besar) datangnya dari 2 sumber iaitu, udara yang disedut dan bakteria yang terdapat di dalam usus besar akibat gangguan daripada sesetengah bahan makanan yang tidak dapat di hadam dengan baik dalam badan kita..Pastinya ramai yang merasakan ketidakselesaan bila angin berkumpul di dalam badan dan tidak dapat dikeluarkan. Semua xkena dibuatnya. 

Cuba untuk ubah apa yang anda makan dan minum. Ini kerana ia boleh membantu mencegah atau membuang angin dalam badan. Jika anda merasakan dalam badan anda banyak angin, anda mungkin mahu melakukan perkara berikut sebelum mengambil keputusan untuk berjumpa doktor. Kurangkan pengambilan makanan yang menyebabkan angin. Jumlah gas yang disebabkan oleh sesetangah makanan berbeza setiap orang. Cara yang terbaik untuk mengetahui batasan anda ialah melalui ujian yang boleh dilakukan sendiri. 


Jom cuba Peppermint Ginger Plus! Anda akan bebas dari menghadapi masalah akibat angin seperti kembung perut, senak perut, pedih ulu hati dan juga masalah yang berkaitan dengan angin.





Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:


Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com


Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE


Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT





No comments:

Post a Comment