Saturday 13 April 2013

Testimoni Zinc Complex

Atasi rambut gugur dengan Zinc Complex. Pasti ramai ibu-ibu yang baru lepas bersalin rimas dengan masalah rambut gugur, sekali sikat mesti banyak rambut yang gugur. Belum kira yang jatuh bersepah-sepah di lantai rumah. Saya juga merasai benda yang sama. Tapi Alhamdulillah selepas diperkenalkan dgn Zinc Complex dr Shaklee, masalah rambut gugur semakin hari semakin dapat diatasi.

Jom tengok testimoni hasil daripada pengambilan Zinc bagi mengatasi masalah rambut gugur.


Testimoni 1:

Setelah sebulan pengambilan Zinc, rambut gugur semakin kurang. 



Testimoni 2:

Pengambilan Zinc sangat membantu mengurangkan masalah rambut gugur terutama bg ibu-ibu yg baru kepas bersalin.



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:


Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com


Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE


Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT




No comments:

Post a Comment