Friday 31 May 2013

GLA membantu anda untuk hamil

Alhamdulillah..hanya ucapan syukur ke hadrat Ilahi atas rezeki yang diberikan kepada kita hambanya yang lemah. Kita hanya mampu merancang serta berusaha, selebihnya hanya Dia yang menentukan. Kita juga disaran untuk berusaha di samping berdoa untuk mendapat apa jua yang kita inginkan dalam hidup ini. Berdoa dan terus berdoa. Insya Allah suatu hari pada masa yang sesuai, Dia pasti akan memberikan yang terbaik untuk kita kerana Dialah sebaik-baik perancang di muka bumi ini.


Testimoni 1:

Di sini saya kongsikan testimoni seorang pengguna Shaklee yang berjaya hamil dengan pengambilan GLA. Setelah sebulan pengambilan GLA dengan kuasa Tuhan dia berjaya hamil. Rezeki kurniaan Tuhan sempena anniversary ke-4 beliau. Alhamdulillah..



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT





No comments:

Post a Comment