Thursday 16 May 2013

Atasi Morning Sickness dan Kebas Kaki Semasa Hamil

Morning sickness biasanya menyerang di awal kehamilan ataupun pada trimester pertama iaitu sepanjang 3bulan yang pertama. Setiap orang akan mengalami situasi morning sickness yang berbeza. Ada yang sekadar mual-mual dan ada yang terpaksa menghadapi saat-saat yang paling sukar pada awal kehamilan sehinggakan tidak mampu bangun dan makan kerana setiap kali lepas makan, semuanya akan keluar balik seolah-olah tekak tidak mampu langsung untuk menerima makanan.

Testimoni 1:

Di sini saya sertakan testimoni dari seorang customer yang mengalami morning sickness dan dengan bantuan supplement Shaklee, keadaan itu tidaklah terlalu lama. Dan beliau juga menyatakn perbezaan semasa mengandungkan anak pertama dengan yang kedua. Tapi setelah beliau mencuba EU Four Set, Alhamdulillah morning sickness beliau semakin kurang dan masalah kebas kaki juga yang paling ketara perbezaan kerana langsung tidak mengalami masalah tersebut.





Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT







No comments:

Post a Comment