Wednesday 15 May 2013

Testimoni Set Penyusuan

Testimoni 1:

Perbezaan pengalaman menyusukan anak pertama dan anak kedua kerana diuji dengan "kekeringan susu" semasa dalam tempoh berpantang. Anak pula asyik meragam kerana kelaparan dan tidak puas menyusu. Mak pulak dah mula suruh bagi susu fm. Ohh..saya sendiri xsanggup nak bagi susu formula kepada anak yang umurnya baru mencecah 3minggu. Beliau diperkenalkan dengan supplement Shaklee bagi set penyusuan dan terus mencuba. Alhamdulillah, setelah pengambilan set penyusuan dalam masa 2hari sudah nampak kesan positif disertai dengan pengambilan air kosong sekurang-kurangnya 3liter sehari. Dari 1oz bertambah kepada 7oz satu sesi. Anak pun cepat kenyang dan boleh tidur dengan lena. Alhamdulillah, bersyukur kepada Tuhan yang menberi rezeki kepada ibu ini untuk terus menyusu anaknya. 



Jom baca testimoni beliau :




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT






No comments:

Post a Comment