Thursday 16 May 2013

Testimoni Set Penyusuan Bajet (Alfalfa + ESP)

Testimoni 1:

Walaupun hanya mengambil Alfalfa & ESP sebagai langkah untuk menambah susu ibu atau set ini lebih dikenali sebagai set penyusuan paling bajet, beliau masih mampu mengumpul stok susu yang boleh dikatakan meriah. Ini kerana Alfalfa & ESP merupakan milkbooster terbaik dari Shaklee untuk anda. Alhamdulillah.





Anda hanya bagitahu bajet anda dan saya akan cuba berikan yang terbaik mengikut peruntukan bajet anda. :)



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT





No comments:

Post a Comment