Wednesday 15 May 2013

Hubungan Seks Hambar? Ketahui Cara Hangatkan Kembali Cinta Anda dan Pasangan!

Hubungan suami isteri semakin dingin dan hambar? Dingin terhadap ajakan suami perlu diatasi segera dan jangan pandang remeh hal ini. Bimbang lain pula yang akan berlaku jika keinginan suami sentiasa ditolak isteri. Jika ada antara anda yang mula merasakan dingin dengan ajakan suami serta sering mencari alasan, anda perlu atasinya segera.



Dingin terhadap seks berlaku akibat daripada perubahan hormon daripada mengandung, melahirkan dan menyusukan bayi. Selain itu ia juga akibat keletihan setelah penat bekerja seharian ditambah pula kerja-kerja untuk menguruskan anak serta rumah. Komitmen yang bertambah seiring dengan pertambahan ahli keluarga baru yang perlu diberi penjagaan lebih rapi terutamanya bayi yang baru lahir merupakan salah satu faktor utama. Tambahan pula, badan juga memerlukan nutrisi penting bagi mengatasi perubahan hormon yang berlaku selepas bersalin. 



Bagaimana untuk mengatasi masalah ini?

Pertama sekali, kita memerlukan rehat yang mencukupi. Selain itu, pengambilan supplement harian juga membantu kita bagi membekalkan tenaga kepada badan. Kita juga digalakkan untuk mengambil makanan penggalak seks seperti coklat, daging, pisang, tiram, madu dan buah avocado. Mengambil supplement vitamin cinta untuk menyemarakkan semula kehangatan asmara anda bersama pasangan.

Mari saya perkenalkan vitamin cinta keluaran Shaklee kepada anda.




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT







No comments:

Post a Comment