Friday 31 May 2013

Testimoni 3M breastfeeding set

Set 3M memang sangat membantu terutama bagi ibu-ibu yang bekerja. Penat seharian bekerja memungkinkan susu merudum tapi tidak dengan set 3M. Badan cergas dan energetic, kulit cantik, badan kembali langsing, susu melimpah ruah, baby cepat kenyang dan sihat. Alhamdulillah berkat keazaman dan tekad ibu-ibu yang ingin menyusukan si manja serta bantuan set 3M, mereka tidak gusar lagi dengan masalah susu merudum. Ingin saya tegaskan di sini, pengambilan air masak sekurang-kurangnya 3L sehari sangat diperlukan oleh badan bagi memproses supplement yang anda ambil. Jangan lupa, sentiasa lah berdoa semoga di murahkan rezeki serta dipermudahkan segala urusan sepanjang tempoh penyusuan si manja anda. Insya Allah..




Jom tengok testimoni ibu-ibu yang dah mengambil set 3M..


1. Berjaya mengumpul stok susu sepanjang 55hari. Berkat doa juga konsisten pumping, inilah hasilnya 1316oz. Jangan lupa, paling penting!! Pengambilan air masak sekurang-kurangnya 3L sehari.



2. Rezeki sepanjang berpantang dengan set 3M


3. Badan energetic, badan kembali langsing dan mengembalikan berat ideal sebelum kahwin.



4. Rezeki susu melimpah ruah dengan bantuan set 3M. Bertingkek-tingkek!!


5. Keazaman & tekad membantu pengumpulan stok susu penuh 1fridge!!



6. Dengan set 3M, memang berbaloi-baloi!!!



7. Walaupun suri rumah & direct feed, cik B still bengkak maka terhasillah stok susu di kala emergency case ini. Baby juga cepat kenyang.






Anda berminat?? Jom PM saya segera. Harga special menanti anda..



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT

No comments:

Post a Comment