Tuesday 9 July 2013

Bagaimana ESP membantu mengatasi Gastrik?

Seperti yang kita sedia maklum, ESP merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur; tua mahupun muda. Manakala indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. 



ESP merupakan sumber protein yang merupakan bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun.

Oleh yang demikian, pengambilan protein secara konsisten dapat melancarkan lagi proses pembaikan dan pembinaan sel-sel baru dalam badan serta dinding perut yang mengalami keradangan seterusnya mempercepatkan lagi proses pemulihan. 

Selain itu, ESP juga memberikan rasa kenyang yang berpanjangan dan ini dapat mengelakkan kepedihan perut akibat perut kosong @ lapar. Dan paling utama ESP adalah rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh badan. 


Testimoni 1:

Khasiat ESP terbukti dapat meredakan sakit gastrik yang dialami sejak 10 tahun yg lalu. Selain itu, pengambilan secara konsisten amat perlu.



Selain itu anda juga boleh menambah B-complex dan ostematrix bagi membantu masalah gastrik anda serta kesan yang lebih baik.


Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT









No comments:

Post a Comment