Wednesday 10 July 2013

Sihat Bertenaga di Bulan Ramadhan


Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah kita dipanjangkan umur dan dipertemukan lagi dengan bulan Ramadhan yang penuh barakah ini. Semoga kita semua diberikan kesihatan yang baik sepanjang bulan Ramadhan kerana 1001 rahmat dan pahala yang boleh kita kecapi dalam bulan mulia ini. Di samping itu saya nak share juga supplement yang saya amalkan pada bulan puasa iaitu ESP dan juga Performance Drink dr SHAKLEE yang sangat membantu tambahan pula saya adalah bf mom. Alhamdulillah dengan bantuan Shaklee saya sentiasa sihat bertenaga. 




Bagaimana ESP dan PD membantu anda tampil sihat bertenaga di bulan puasa ini??


Energizing Soy Protein (ESP) - Menyediakan tenaga berkekalan serta berpanjangan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang berterusan dan konsisten. Pengambilan makanan yang bersumberkan protein yang diperbuat daripada kacang soya terpilih non-GMO membantu bagi membekalkan tenaga berpanjangan, memberi rasa kenyang lebih lama, membantu pesakit gastrik mengatasi ketidakselesaan serangan gastrikmembantu merangsang penghasilan susu bagi ibu menyusu dan membantu meningkatkan metabolisma badan bagi individu yang ingin menurunkan berat badan. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. 

Performance Drink - Membantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Selain itu, PD juga meningkatkan daya ketahanan badan dengan memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang setelah seharian berpuasa.  Rasa Oren yang menyegarkan!



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT




No comments:

Post a Comment