Wednesday 3 July 2013

Promo July : GLA COMPLEX


Assalamualaikum semua.. Sempena dengan bulan July, Shaklee mengadakan promo BUY 6 FREE 1 GLA COMPLEX!! Pasti ramai yang pregnant lepas ni..hihi.. GLA sememangnya sinonim dengan set kesuburan wanita Shaklee yang memang membantu dalam usaha untuk mendapatkan zuriat. Kita berusaha serta berdoa dan selebihnya berserah dan bertawakkal kepada Allah yg Maha Esa.










Ingin tahu kelebihan @ manfaat GLA COMPLEX kpd badan kita?? 
Antaranya ialah:

 mengawal atur kembali kitaran period 
 melegakan masalah senggugut & PMS 
 meningkatkan peluang untuk hamil 
 melegakan simptom-simptom menopous 
 menstabilkan hormon 
 mencantikkan kulit dan mengatasi masalah jeragat 
 membantu mengatasi masalah eczema 
 membantu mengawal kencing manis & darah tinggi 
 membantu dalam penurunan berat badan 
 memperbaiki tekstur kuku & rambut 
 membantu mngurangkan masalah tumit pecah


Anda berminat dan ingin mencuba GLA COMPLEX?? Saya akan memberikan harga yg terbaik untuk anda!!




Di sini saya sertakan testimoni terbaru GLA

Testimoni 1:

Puan Hazlynn berjaya hamil setelah menunggu selama lebih 4tahun. Yang penting kita berusaha dan berdoa. Alhamdulillah beliau berjaya hamil setelah consume GLA COMPLEX selama lebih kurang 6bulan.




Testimoni 2:

Selepas sebulan mengambil GLA sebagai supplement untuk hamil, seorang customer berjaya hamil. Hanya ucapan syukur alhamdulillah yang mampu dilafazkan. Semoga beliau sentiasa sihat dan selamat sehingga bersalin kelak.




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT



No comments:

Post a Comment