Thursday 4 July 2013

Testimoni Set Bersalin @ Berpantang

Assalamualaikum..

Pasti ramai ibu-ibu di luar sana tengah survey set bersalin @ berpantang kan?? Semestinya anda inginkan yang terbaik bagi memastikan badan anda kembali sihat dan bertenaga sejurus selepas melahirkan zuriat yang tercinta. Juga bagi memastikan penyusuan eksklusif anda berjaya, anda harus mempunyai kecekalan hati yang amat tinggi di samping badan yang sihat bagi menjalani tempoh berpantang selama 44hari. Ini kerana tempoh berpantang memerlukan kesihatan mental dan juga fizikal bagi mengharungi pelbagai karenah si manja yang baru menjengah dunia. Dalam masa ini si manja sedang menyesuaikan diri dengan keadaan sekitar yang sebelum ini amat tenang dan aman bahagia berada di dalam perut ibunya.

Jika anda antara ibu yang inginkan supplement terbaik bagi kesihatan anda dan juga membekalkan nutrisi yang sihat kepada si manja jom pilih SET BERSALIN @ BERPANTANG SHAKLEE..


Sebelum ini saya sudah menceritakan tentang set bersalin @ berpantang Shaklee. Untuk info lebih lanjut anda boleh rujuk artikel di sini.


Jom baca testimoni seorang customer yang mengambil Set berpantang Shaklee.

Testimoni 1:

Keberkesanan set berpantang Shaklee sememangnya diakui sendiri oleh beliau dan juga ibunya. Badan xletih, susu meriah, luka cepat sembuh, tidak menghadapi masalah sembelit dan rambut gugur tiada. 






Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT







No comments:

Post a Comment