Monday 22 July 2013

Kepentingan vitamin kepada badan

Kenapa anda perlu mengambil supplement?

♣ Kita sering terdedah terhadap pencemaran alam sekitar.
♣ Badan kita memerlukan dos yang lebih tinggi bagi sesetengah nutrien.
 Buah-buahan dan sayur-sayuran mungkin terjejas atau tercemar.
 Mengamalkan gaya hidup tidak sihat.
 Kebanyakan rakyat Malaysia makan mengikut selera rasa.
♣ Gangguan penyerapan nutrisi daripada makanan.
♣ Kehilangan nutrien dalam makanan.





Kekurangan nutrisi boleh meningkatkan risiko kesihatan seperti:

♣ Penuaan pramatang

♣ Kelesuan
♣ Mudah mendapat penyakit dan jangkitan
♣ Keguguran rambut
♣ Osteoporosis
♣ Kulit bermasalah
♣ dan banyak lagi.....


Mari saya kongsikan sedikit info tentang kepentingan vitamin dalam badan kita.. 





Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:
Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT




No comments:

Post a Comment