Monday 18 March 2013

Set Bersalin SHAKLEE

Bagi ibu-ibu yang bakal melahirkan cahayamata pasti sedang tercari-cari set bersalin @ berpantang yang terbaik untuk anda juga untuk si manja anda bukan? Anda semestinya mahu sihat serta dapat memberikan yang terbaik dengan membekalkan titisan emas untuk si manja. Pengambilan supplement atau vitamin selepas bersalin adalah sangat penting bagi ibu-ibu masa kini. Ini adalah penting bagi mengembalikan semula tenaga yang hilang semasa bersalin, membaikpulih luka, mengawal keguguran rambut serta menambah susu badan dalam usaha untuk memberikan yang terbaik untuk si manja. Juga amat penting untuk menstabilkan emosi ibu-ibu bagi mengelakkan dari terkena meroyan akibat terlalu letih serta penat menguruskan si manja yang baru ingin menyesuaikan diri dengan dunia luar. Semestinya kebanyakan si manja sering menangis dan sukar untuk tidur malam akibat perubahan daripada selesa berada di dalam perut ibu kepada persekitaran luar.


Jom tengok set bersalin SHAKLEE  yang terdiri daripada :

  1. Vitamin B-Complex dengan Asid Folik - membantu menstabilkan hormon badan ibu juga bertindak sebagai anti stress kerana stress dalam pantang boleh menyebabkan ibu mengalami gangguan emosi dan sekiranya dibiarkan boleh menyebabkan terkena meroyan. Menambah tenaga ibu yang keletihan selepas bersalin.
  2. Vitalea / Multivitamin dengan Zat Besi - mengandungi zat besi yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu pucat, leti, lesu, tidak bermaya dan tidak bertenaga. 
  3. Vitamin C - Sangat penting bagi penyembuhan luka jahitan serta membaik pulih tisu yang rosak selepas bersalin. Selain itu ia juga penting untuk meningkatkan sistem pertahanan badan kerana 1biji vitamin C SHAKLEE bersamaan dengan 7biji buah oren. Vitamin C juga penting dalam membentuk kolagen dan penting untuk kecantikan kulit.
  4. Zinc Complex - Membantu dalam proses membaikpulih luka jahitan serta luka dalaman (rahim). Mengurangkan masalah rambut gugur selepas bersalin dan membantu masalah KEDINGINAN selepas bersalin. Pengambilan zinc oleh ibu yang menyusu juga menjamin bayi membesar dengan optimum.
Set bersalin @ berpantang

Bagi menambah dan melancarkn pengeluaran susu saya cadangkan anda untuk menambah ESP. Ia juga membantu memperbanyakkan serta memekatkan susu ibu. Selain itu ESP juga mengembalikan keanjalan payudara ibu dan membentuk semula sel-sel kulit baru.


Set bersalin @ berpantang dengan tambahan ESP




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT 






No comments:

Post a Comment