Tuesday 19 March 2013

Parut dan kesan jerawat hilang dengan Vitamin E SHAKLEE


Sebelum ni saya kongsikan kepada anda pengenalan tentang Vitamin E SHAKLEE, dan kali ini ingin saya ingin bercerita pula tentang kelebihan dan fungsi vitamin E dalam badan kita. 

Antara kelebihan Vitamin E SHAKLEE ialah :



1. Vitamin E membuatkan anda nampak muda kerana vitamin E membantu melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.


2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama sel kanser. Pengalaman ibu sendiri bila mengalami bengkak susu yang ketara, ibu akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.


3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah ini.

4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.

5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik pulih luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple.  Kebanyakan ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu ibu untuk recover dari kesakitan yang dialami.

6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak. Perasankah anda kawasan aerola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation selepas kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecthmark juga akan semakin pudar.

7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk. Vitamin E membantu mengurangkan kesakitan di saat pre-menstrual.

8. Bagi wanita yang mengalami kedinginan untuk bersama suami selepas bersalin. Anda disyorkan mengamalkan Vitamin E dan alfalfa. Vitamin E & alfalfa juga merupakan "vitamin cinta" bagi  mengatasi kedinginan isteri terhadap hubungan seks akibat perubahan hormon selepas bersalin dan menyusukan baby anda dimana alfalfa juga bertindak seperti "kacip fatimah".

Selamat mencuba.. 






Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/Whatsapp : 0179120329


Email : anakibuhebat@gmail.com


Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE


Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT 








No comments:

Post a Comment