Monday 18 March 2013

Set Kecantikan @ Skincare Set


Kulit anda kusam dan berjerawat?
Parut jerawat merisaukan anda?
Malu dengan parut jerawat anda?
Liang pori muka yang besar kesan parut jerawat? 
Kulit anda kelihatan tidak bermaya?
Dengan skincare basic set SHAKLEE + ESP anda tidak perlu gusar lagi...



::. Jom cuba set kecantikan Shaklee..ataupun lebih dikenali dengan skincare basic set. Set ini mengandungi Vitamin E Complex, Vitamin C dan juga B-Complex. Membantu anda mengurangkan jerawat dan juga parut bekas jerawat. Untuk lebih kesan amalkan bersama Energizing Soy Protein a.k.a ESP. ESP juga membantu anda untuk tampil lebih muda dari usia sebenar. Dengan kata lainnya menampakkan anda AWET MUDA!! .::



Skincare basic set mengandungi Vitamin E Complex, Vitamin C dan B-Complex
ESP untuk sentiasa tampil awet muda 


Di sini saya kongsikan sedikit kelebihan setiap produk dalam set ini :

  1. Vitamin E Complex - merupakan antioksidan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan yang bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku.
  2. Vitamin C - Antioksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain dan ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan kulit oleh radikal bebas yang menjadi punca kepada kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan sebelum usia. Vitamin C juga bertindak melindungi serta memperbaiki kulit untuk tampil lebih muda.
  3. B-Complex - Mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang saling melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu dalam mengekalkan tona kulit yang sihat. Umum mengetahui yang B-Complex juga bertindak mengawal stress. Jangan lupa bahawa stress merupakan salah satu faktor dan punca kepada masalah serius kulit berjerawat. 
  4. ESP - Energizing Soy Protein @ ESP membantu dalam menghasilkan sel kulit yang sihat bagi menggantikan sel kulit yang sudah mati serta turut membantu pertumbuhan sel kulit baru. Pengambilan ESP membantu dalam penyerapan vitamin lain dengan lebih cepat berbanding tanpa pengambilannya.




Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT 




No comments:

Post a Comment