Tuesday 19 March 2013

Vitamin E SHAKLEE


Hilangkan parut jerawat dengan Vitamin E SHAKLEE





Pasti ramai yang teragak-agak untuk memilih produk untuk menghilangkan parut ataupun bekas jerawat kan? Terlalu banyak produk baru di pasaran akhir-akhir ini yang boleh diumpamakan bagai "cendawan tumbuh selepas hujan" muncul. Tak salah untuk anda mencuba tapi pastikan produk tersebut adalah selamat untuk kesihatan, kulit serta dalaman anda. Sedikit sebanyak mungkin anda juga turut terpengaruh dengan iklan-iklan yang sungguh menakjubkan disertai dengan testimoni yang menambahkan lagi keyakinan anda untuk mencuba. Saya juga akui kadangkala (sebelum mengenali produk SHAKLEE), turut terpengaruh dan akhirnya "terbeli" dan akhirnya tidak memberi kesan dan kadangkala menambahkan lagi parut yang sedia ada. Tetapi setelah saya mengenali produk SHAKLEE, dan mencuba Vitamin E saya akui sudah jatuh hati dengannya. Alhamdulillah, parut jerawat di muka saya semakin hari semakin nipis. Dan akhirnya hilang.


Untuk pengetahuan anda bermula September 2012, Vitamin E sudah diperbaharui atau dengan kata lainnya "improved formula" yang ditambah dengan ekstrak biji anggur. Tentu ramai yang ingin mengetahui kelebihan ekstrak biji anggur ni kan? Jom saya terangkan dengan lebih lanjut :

  • Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
  • Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan  dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul ..
  • Melambatkan penuaan.
  • Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya. OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.


Dan anda tak perlu risau kerana harga Vitamin E ini tetap xberubah. Amazing kan kandungan dalam Vitamin E SHAKLEE yang terbaru ini. Jom cuba..







Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call/Whatsapp : 0179120329

Email : anakibuhebat@gmail.com

Add fb saya Norhidayah Che Man untuk chatting dengan saya dan mendapatkan info berkaitan produk SHAKLEE

Klik like di Fanpage saya Healthcare-Shoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT 




No comments:

Post a Comment